På gång

Som vi anade blev det inte så mycket sömn natten till igår.
Elliot kräktes ännu en gång runt 23 och därefter steg febern. Han vaknade flera gånger och ville ha vatten, vilket är jättebra när man har feber men om man är magsjuk kan man ju kräkas igen av att dricka mycket vatten.
Vi gav honom några få klunkar åt gången.
Klockan 4 satt jag och Elliot i hans säng och han åt en smörgås, och så pratade vi om allt. Lite mysigt:) Härligt att han ville äta nåt.

Jaaa och när Elliot sov så var Alfons vaken!

I går hade han lite feber men var pigg och åt bra. Skönt!
Men jag håller honom hemma i dag med då det är sista dagen innan påsklov.

Annars går dieten för min del galant!
Känns verkligen inte som man bantar när man kan äta så mycket smarrigt!
I går kväll lämnade jag grabbarna i en timme och gav mej ut på PW i skenet av fullmånen! Klockan var bara runt 18;)
Såå skönt att bara gå, ensam, musik i öronen och inte behöva tänka på nåt speciellt!
Lätt som en plätt kändes det och jag joggade även lite!

Hur jobbigt är det då... tänker ni!
Då kan jag meddela att jag typ inte rört på mej sen jag blev gravid...med Elliot haha! Köpte en Crosstrainer men den står mest.

Ändring!!

#1 - - Farmor:

Bra jobbat Annie, jag köpte nya träningskläder i Ullared så nu måste jag ta tag i det också.