7 dagar kvar!

Sista besöket på Storken igår. Trycket var lite högre denna gång men sjönk efter vila. Sf 35 och han är fixerad sedan några veckor. Om inget hinner hända innan onsdag nästa vecka ska vi till förlossningen för kontroller och samtal ang igångsättning.
Förvärkarna forsätter, mest på kvällarna. I går sa jag till Elliot att jag hade ont i magen varpå älskade son ger mej en stor kram, pussar mej i pannan och säger:
Åh mamma jag älskar dej sååå mycket!<3
Jag började såklart gråta;). Min lilla grabb som snart kommer att kännas så stor.

På eftermiddagen i går hälsade vi på Linda och barnen. Vi fikade och hade trevligt medans barnen lekte. Även fia kom med sina barn. Så trevligt!!

I dag åker vi hem till Sofie, Liam och lilla Ella. Mysigt!

Dags att börja göra sej i ordning.
#1 - - Sofie:

Åh vad gullig han är!