vecka18

I dag har Freddy varit hemma med Elliot. Förmiddagen såg lovande ut då febern höll sig borta. Vid lunch kom den som ett brev på posten. Elliot ville inte äta och sov sedan i 4!! timmar. Det behövde han. Nu håller sej febern runt 39 och vi får hoppas på en feberfri son imorgon. Jag stannar hemma med honom.

Nu går graviditeten in i vecka 18. Snart halvvägs! Jag vet inte om jag tycker att det går varken fort eller långsamt. Känner mej inte vidare gravid men det kommer. Magen växer i sin egna lilla takt precis som förra gången men snart smäller det säkert till=). Huvudsaken är att jag känner bebisen buffa loss både under dagen och på kvällen.
Hur mysigt som helst!!




Ser mest fläbbig ut. Dock var magen typ så här stor med Elliot i vecka 30, haha! Med lite rundare form då=). Så kul att jämföra! Jag har inte alls många bilder från den tiden med Elliot men det ska det bli ändring på denna graviditet!