inte nu!!

Hela gårdagen spenderades på utbildning i Stockholm. Vi hade tur då våra tåg gick i tid. Så mycket förseningar! När jag kom till Linköping igen åkte jag hem till Nadja för lite tjejfika. Mysigt:) Tack Nadja för allt smarrigt. Min halsbränna var inte att leka med då maten under dagen varit väldigt god men inte så "bra". Men det var det värt! När jag sen äntligen kom hem efter en lång dag möttes jag av en skollhet liten son. Febern steg och på natten var den nästan uppe i 40 grader. Gud så varm och ledsen han var! Hostan från helvetet gjorde inte nattsömnen bättre när han hostar så han kräks. Vi har inte sovit så bra med andra ord. Jag och Elliot är idag hemma och myser. Nu är febern nere i 38,6 och han har fått alvedon. Den 8 juni drar vi ju till Cypern och då vore det ju härligt om alla är friska och pigga! Håller tummarna. Elliot somnade i vår säng igår. Bli frisk nu Plutt!!