segt

Jag som alltid brukar tjata om hur fort tiden går! Inte denna vecka dock. Fy ögoninflammation är nog något av det värsta vi varit med om. I går kväll var Elliot helt hysterisk och hade panik stackarn. Vi fick absolut inte komma nära hans ögon och man såg lixom som strängar av slem rakt över hela ögat. Det måste gjort både ont och varit otäckt. Ringde 1177 i hopp om en tid på jour-vc men vi skulle bara fortsätta badda med vatten!! Skit. Lite läskigt när det är ögonen tycker jag och man blir ju så ledsen när ens barn har ont!. I dag ser det mycket bättre ut men fortfarande lite rött men han säger att det inte gör ont ialla fall. Får för mej att det blir värst på kvällarna. Hoppas på bättring snarast!! Jag skulle jobbat idag meeen igår kväll började mina ögon klia och svida. Väldigt klistrigt i morse men nu känns det bättre. Förkylningarna håller i sej på alla i familjen:(. Nää nu räcker det med elände!! I morgon tänker jag gå till jobbet men sonen håller vi hemma veckan ut. Nu ska jag återgå till soffmyset!
#1 - - Sofie:

Usch vilket skit! Hoppas på bättring snart. Kram