sovdags

Har precis lagt mej i sängen. Imorn ringer klockan tidigt för att vara semester:). Väskorna är packade för en natt i huvudstaden med vännerna Pata och Helene. Det blev alltså ingen sista flygtur innan bebis kommer, vi kände bara för att ta det lugnt och hålla oss i sveadala. Elliot ska va hos sin faster och busa:). Mannen min fyller år imorgon oxå! I dag var jag tvungen att ta om enn blodprov på Storken. Något som jag inte gillar så värst mcket! De hade på nåt sött förväxlat mitt tidigare prov så labb på US var tvugna att ha ett nytt. Jaja nu är det gjort ialla fall. Ikväll tittade vi förbi Fia och Mogge. Lite mat och mycket snack o skratt bjöds det på;). Alldeles för länge sen vi sågs men det blir ändring på det i höst då vi får barn tätt. Mysigt med bebishäng hemma hos varann! Nu måste jag försöka sova....brukar inte va så svårt;) God natt!!