På banan

Efter ett besök på vårdcentralen fick jag så en kr med Kåvepenin.
Tur var väl det kan jag säga.
Nu mår jag mycket bättre och det känns som om jag äntligen kommer att bli frisk snart!

I dag fick vi ett smakprov på bilderna tagna i lokalen. Så himla fina=)
Fotografen hade en apa med sig som Elliot hade tyckt var så skoj och då blev det ju bra bilder.
Förra året håller dagmamman Elliot i famnen eftersom han då var minst, men i år sitter han på golvet och ser ut som en riktigt stor kille!
Hmm blir en dyr beställning tror jag. Men det är det värt.

Kanske är dags att fota till årets julkort snart oxå, tiden rinner ju på i bra fart nu.

Det känns som om man bara jobbar, busar och myser med son i typ en timmer och sen sover.
Nästa dag börjar det om igen=S

Jag ser verkligen fram emot helgen! Jag och mina kollegor på jobbet sliter som djur och är helt slut allihop.
Vad får vi för detta?? Öm och stel nacke/axlar, dunkande huvudvärk mm. Tackar som frågar.
Hoppas att dimman lättar snart!

Upp med humöret kvinna!!







Någon av dessa måste  klickas hem snarast så jag kan svida om till den när jag kommer hem.
I mörka kalla kvällar är den ju perfekt=) Mysigt.
Men vilken ska jag köpa tycker ni?

God kväll på er!
#1 - - Sofie:

Den översta helt klart!