Rolling in the deep

För er som undrar hur det gick för den nedrans örontermometern kan jag berätta att skiten fick åka tillbaka till affären!!
Efter en himla många försök hade vi alla runt 34 grader?? så blev jag trött och bytte.
Nu har vi köpt en ny för ytterligare några 100-lappar och den funkar utmärkt=)

Jag och Elliot är själva här hemma ikväll. Vi har ätit, busat och myst i soffan med lite grillchips;-)
Nu sover den lille mannen. Freddy är på jobbfest.

I morgon kommer mamma och hämtar mej kl 5 och så drar vi vidare mot Ullared! Woo det ser jag fram emot.
Alltid skoj med en massa shopping.

Tänkte lägga upp ett litet klipp från youtube men jag får det inte att funka.
Så nu får ni själva leta fram ett klipp från Brit awards 2011 med Adele när hon sjuger Someone like you.
Inga krussiduller eller tjafs...bara hennes otroliga röst. Tårar faller!
När ni ändå är igång så kan ni ju lyssna på nån av hennes andra låtar oxå=) Vilken röst.




Lite tv nu sen ska jag nog sova så jag är pigg till färden och shoppingen imorn=)

#1 - - Sofie:

Jag vill ha hennes röst!! Den där hesheten kan jag få till ibland när jag är riktigt sjuk :).

#2 - - sofia:

ååååå ullared... va skoj!!! :d

måste ses snart, saknar er!!