långöra!

I går kom vi hem från vår helg i Göteborg med vännerna.

Vi började med en liten lunch innan vi satte fart mot Liseberg.

Vi hade ganska tur med vädret inne på Liseberg och hann med att åka en hel del innan tillslut ovädret drog igång.
Liseberg är svinkul tycker jag och blir som ett barn igen=).

Jag fick efter mycket tjat med mej Freddy, Helen och Mogge upp i Uppsvinget. Min favvo!
Det var bara jag som hade åkt den tidigare och när vi väl var i luften hördes från min högra sida (Helen): OOOOOh fyyyy faaaaan!!! och från min vänstra sida (Freddy): Aaaaaldrig meeeeer!!
Hahah jag tror att dom var lika nöjda som jag var med den åkturen;-)

Freddy hade världens tur och gick hem med en massa vinster i form av choklad, kakor och godis.

På kvällen drack vi lite vin på vårat rum innan vi gick ut för att äta en sen middag på Texas Longhorn som alltid är lika förbannat smarrigt!
Vi provade Frozen Margaritas för första gången och det var väl sådär kan jag tycka meeeen den slank ner ändå.

Eftersom vi är gamla och skröppliga så gick vi tillbaka till hotellet runt kl 24.
Supertrevlig kväll verkligen!

I går tog vi ett varv i Femman-huset (Nordstan) och lite småprylar inhandlades innan hemfärd.
Tack mina fina vänner för denna lilla tripp, det gör vi om snart! 








Elliot har haft det så himla skoj under tiden vi var iväg och det känns verkligen skönt att veta!
Mysigt att få komma hem och bara busa och krama vår älskade son=)





Nu är båda grabbarna genomförkylda och jag ber till högre makter att jag klarar mej denna gång.
På fredag åker vi till Norge för att träffa familjen lite. Åker hem på söndag eftermiddag/kväll igen.

Freddy började jobba idag igen efter fyra veckors semester medans jag och Elliot har två veckor kvar.
Vi får hoppas på lite sommarväder för det är ju faktiskt sommar än även om det inte känns så!

Sovdags nu.

Göd natt!