Fritt

Jag har semester!! Jippi=)
Fyra veckor närmare bestämt och på måndag drar vi till Trapani, Sicilien.
Lite resfeber kommer nog att infinna sig skulle jag tro.
Det är en hel del att tänka på när man för första gången ska resa med barn.
Men det är bra att vänja sig för det lär bli fler gånger;-)

Packlistor och inköpslista är nerkluddrad, sonen är nyklippt i en kort sommarfrilla och imorn är det karlns tur.
Själv väntar jag liiiite till med att klippa av mig den längsta hår jag någonsin haft. Men varmt kommer det bli.
Det blir nog en vecka i toffs och lämna fön och plattång hemma.
Smink....näe bara lite solpuder och mascara tror jag.

Vi har köpt nya väskor, en paraplyvagn på Blocket och nya sandaler till unge herr Jigerström.

Dagens Elliot:
Pappa, jag har giftat mej!
Freddy:
Åh så kul, med vem då?
Elliot:
Med Fanny såklart!

Hihi, stora busen. Fanny är hans favorittjej hos dagmamman som tyvärr slutar nu och ger sej av till förskoleklass.
Hon bor här i området så deras äktenskap ska nog hålla ändå=)



Jag har träffat världens finaste lille Rasmus två gånger nu! Så mysigt. Man kan inte fatta att ens egna stora kille var sådär liten för bara två år sedan! Det går så fort.
Snart springer Elliot och Rasmus omkring och busar med varandra. Bästisar för alltid, hihi!

Nu ska vi göra chokladbollar med kokos på. Bra start på semestern tycker jag!

Hoppas ni har en trevlig sommar.

Bye.
#1 - - Sofie:

Åh vad gott med chokladbollar! Själv bakar jag bullar såhär dags ?!? ;)

#2 - - Gun:

Cio cio la famiglia,hoppas att ni far en harlig semster, vi har det jattebra har, pussa lilla Elliot fran farfar och farmor.