mello

Jaha då var man hemma igen efter en kanonkväll i Cloetta Center med mor.
Delfinal nr 3 i Melodifestivalen är över och jag och kära mor var såklart på plats=)

Uppvärmare i år var bl a Carl Dyall, Hanna Hedlund och René Mirro.
Dom sjöng gamla hedliga schlagers i Frank Sinatra-tappning. Riktigt bra!!
Sen drog live sändningen igång och det är så coolt att se allt arbete bakom.
Vi satt till höger om scenen och såg rak in i "green room" och sminket.
Shit vad dom sminkas och sprayas hela tiden!
Jag tyckte nog ända att rätt låtar gick vidare, publiken var helt galna när Erik Saade sjöng=)
Någon ballad ska vi tydligen INTE skicka till Tyskland i år och det tycker jag är bra
Far min var där och fotade oxå.

Tack snälla älskade mor för att du är lika schlagertokig som jag är;-) En fin liten tradition vi har tycker jag.



Här hemma har mina grabbar bara myst. När man missar nattningen av sonen är det så mysigt att komma hem och gå in i hans rum för att pussa och sniffa lite på honom=)

Nu är det dags att varva ner lite, jag är inne i nåt slags musik euforia just nu, haha!

God natt gott folk!