dags igen

Länge sen nu.
Dagarna bara rusar förbi och när man har jobbat, lagat mat, badat och nattat son vill man bara lägga sej och slappa. Bloggen får vänta.

Men nu så...uppdatering.

I fredags hade vi kalas nr 2 för Elliot. Då kom far, bror, farmor och Lena hit.
Lite fika och paketöppning, det tyckte Elliot om såklart.
Han fick en massa fint. Tack snälla ni!

I dag är det "fredag" för min del eftersom vi är lediga i morgon.
Freddy är sjuk och ligger nerbäddad i feber, Elliot är genomförkyld och jag börjar bli det oxå:-(

I morgon står storhandling på schemat, hoppas Freddy orkar ha Elliot hemma så jag kan sticka iväg själv.
Det går ju lite snabbare och smidigare då, men annars älskar Elliot att åka till Maxi så vi får väl se;-)
Städa, tvätta kläder och bädda rent i sängarna ska jag hinna med oxå är tanken.
Blir det fint väder kanske vi ska premiärtända grillen!!

På lördag ska jag och Fia ha en lekdejt med våra barn. Hoppas på bra väder så vi kan va ute och busa loss.
På kvällen blir det middag hos goda vänner som vi inte har sett på länge. Mysigt!

Söndag ska vi på husvisning. Inte för att vi direkt letar nytt boende men det är ju skoj att kolla ändå.
Det kan ju kännas rätt och då är vi inte främmande för att sälja vårt lilla hus.
Det ända som känns tungt är i så fall att behöva byta dagmamma, hon är ju så bra och Elliot stortrivs.
Ah vi får se helt enkelt.

Nästa vecka är jag ledig tors-mån. Hela påsken.
Det ser jag fram emot!! Långfredag till påskafton ska Elliot få mysa med sin mormor och Stefan ute på landet.
Jag och Freddy har inga direkta planer men lite shopping i nkpg på dagen och en middag el bio (om det är öppet en röd dag)på kvällen tänkte vi oss.
På påskdagen är vi bjudna på sedvanlig middag i stugan hos Gun och Janne.



Hmm finns det nån glass i frysen tro?? Det är ju trots allt "fredag".

Trevlig helg!