uppdatering

Det var dåligt med skriverier här måste jag säga.

I lördags lämnade vi vår lille grabb hos mamma och Stefan där han skulle sova över natt.
Allt gick hur bra som helst och dom busade loss hela dagen.
Jag och Freddy begav oss hemåt och började fixa till oss inför kvällen.
Vi hade en så himla rolig och trevlig kväll med massa god mat, dryck och dans!

Tack alla tjejer för en rolig kväll och framför allt tack snälla Nadja för att vi fick komma och vara med på Er stora dag=)



Oj så snajsiga tjejer=)




Halv åtta på söndag morgon vaknade vi båda två upp och kunde inte somna om.
När man väl får sova så går det inte!
Upp och började städa huset, åt frulle, duschade och sedan drog vi iväg för att hämta Elliot.
Möts i dörren av det största leendet och så sätter Elliot fart och slänger sej i mina armar. Det finns inget bättre=)

Man märker att det är nyttigt för oss alla att vara ifrån varandra ett tag.
Gud så jag längtar efter honom så fort man är iväg!


Skönt med lite lediga dagar. I går tog vi en lunch med min mor på stan och sedan veckohandling på Maxi.
I dag gick vi hem till Elliot dagmamma, ät lite frunkt och gick till lekparken för att busa med alla barn.
Elliot började med att hälla en stor hink full med regnvatten och lera över sej;-)
I morgon ska jag mänligen lämna Elliot hos Agneta för förata gången en hel dag.
Hon har varit sjukskriven så Elliot har bara varit i lokalen.
Men det blir nog inga problem, han känner sej hemma vart han än är!

Själv drar jag till Motala och jobbar hela dagen. Kul kul! Jag hoppas bara inget går fel, inget datastrul eller kunder som bråkar. Jag är ju inte så van än, men det går nog bra.

Ojoj nu måste jag sluta.... klockan är halv åtta och ni vet vad det betyder=)