tjejkväll

Ja man kan verkligen kalla gårdagens kväll för en redig tjejkväll!

Ett Cloetta center fyllt med bara tjejer/kvinnor/tanter;-)
Ladies night med finaste Sofie, Fia och Maria. Så trevligt och en sjukt bra show!

Pappsen var såklart där och fotade och vi linslusar var inte sena att tjata till oss en bild eller ett par på oss.
Nu är på med på correns hemsida, haha!

Fördrink, två rätters middag, show och efterfest. Jag var hemma runt kl ett och kunde glatt konstatera att Ladies night inte var så tokigt ändå. Det blir nog fler gånger hoppas jag=)









Bilderna från scenen vart inte alls bra så jag återkommer med fler bilder när jag fått bilderna från far.

Tack tjejer för en super trevlig kväll!!



Är just nu gräsänka, Freddy är ute med sina handbolls killar.
Mysigt med en liten mor- och son kväll. Jag har klippt håret på Elliot och så har vi badat och myst.
Han är så genomförkyld och hostig stackarn. Hoppas bara att han klarar sej ifrån feber.
Nu sover han sött i sin säng och jag ska titta på Idol som jag missade i går.

I morgon ska jag följa med Fia till Bröllopsmässan uppe på Garnisonen. Skojs!

Trevlig kväll!!