pepparkaksögon


En liiiten gnutta ändrade helgplaner.

Tanken var att Elliots mormor skulle ha honom fre-lör, jag och Freddy skulle nu ikväll äta middag på restaurang och gå på bio.
I morgon planerade vi en lång sovmorgon, stros och mysig lunch på stan och sen hämta Elliot på ef.middagen.

Ja nu blev det ju inte riktigt så....vi har istället drabbats av någon slags magsjuka.
Jag låg och kramde toan ett par gånger i natt men har inte kräkts något under dagen.
Nu börjar jag känna mig bätte och har lyckats få i mig lite mat. Man blir ju helt orkeslös och matt!!!

Vi vågade inte ta några risker så det kändes bäst att hålla hela familjen hemma denna helg.

Så det kan gå!

Jag fick idag höra att dagmammorna i lokalen kallar min lille son för "pojken med pepparkakasögonen".
Det tyckte jag var så gulligt=)



Nu ska jag ta mig ett varmt bad och sedan blir det Idol för hela slanten.

Trevlig kväll!
#1 - - sofia:

Krya på dig gumman..:D Kramar

#2 - - Dess:

Hoppas ni mår bättre!

Kram

#3 - - Mormor:

Vi tar igen det till helgen! Då ska här busas!

Kram från mormor