måndag gör jag ingenting

Veckorna rullar på och helgerna tar slut alldeles för fort.

Denna helg har varit full av skojiga saker och det gör ju också att tiden springer i väg.

I fredags var det tjejmiddag hemma hos Fia för att fira hennes 25-års dag lite i förväg.
Det bjöds på fördrink, hemmagjort choklad godis, rödvin och tacos. Smarrigt! Efter några glas vin kom "Fias groggar" fram.
Dom serveras i glas som mer ser ut som en vas och rymmer typ en liter dricka;-)
Tack gumman för en supertrevlig kväll!!


Jag och Fia=)

Fia och Emelie rockar loss.



Jag, Fia, Emelie och Mia på hörnet;-) Härliga tjejer.

Lördagen spenderades i Lambohov hemma hos Danne och Linda med barn.
Vi fick en jättegod middag och en efterrätt som jag garanterat måste göra själv. En fusk-cheesecake med hallon.
Det var trevligt som vanligt och vi åkte hem runt nio med en pigg och glad Elliot som hade proppat i sej både chips, ostbågar och glass. Han var i himmelriket, haha. Det blev sent för honom, halv tio somnade han och brukar somna innan sju.

Glömde tyvärr kameran.  Vi hade så mysigt, tack ska ni ha!

Klockan ringde halv fem på söndag morgon. Mamma kom och hämtade mej klockan fem och så började vi färden mot Ullared=) Det är inga problem att gå upp tidigt när man vert vad som väntar...shopping på hög nivå=)
Vi hittade mycket fint och allt jag hade skrivit upp på en lista fick jag med. Bra bra!
Vi var hemma strax innna klockan sju så jag fick gosa lite med sonen innan läggdags och det är mycket värt för mej!
Det är så trist att "missa" honom en hel dag.

Mor, mange takk mange takk;-)


Ahh ett monster!!!

Ingen fara det är bara Elliot i sin nya monster-badrock som mormor köpt=)




I morgon ska Elliots morfar ta lite kort på sitt barnbarn till julkort och julklappar.
Elliot kommer att vara utklädd till pepparkaka=)

Jag återkommer med bilder.

Goder natt!!