urk

Jag åkte ju såklart på en släng av magsjuka jag med.
I förrgår kväll började jag känna mej illamående och senare på natten var det dags att krama toastolen, fy fy!

Jag var helt matt och hängig i går så Freddy var hemma från jobbet och tog hand om Pluttis.
Konstigt att man kan bli så totalt utslagen bara över en dag.
Idag mår jag nämligen fin fint, har ätit lite lunch men inte så mycket för det vågade jag inte.
Än så länge känns det lugnt så vi hoppas att jag får behålla maten.

Elliot vilar och jag har städat, skurat o putsat allt på badrummet och bytt handdukar. Bort med all magsjuka!!


Skönt med fredag och helg nu.
Vi ska kanske träffa Marie, Mackan och Oliver i helgen men där har man oxå en släng av magsjuka så vi får se om vi vågar ses;-)

Annars rullar dagarna på fort till Elliots 1-års dag nu, för fort kan jag tycka. Min bebis;-)
Men det ska bli kul med kalas! Fixa och göra fint och för första gången någonsin hemma hos fam Jigerström/Netzell bjuds det bara på hembakat...det ni!

Som jag sa till Sofie: det är ju konstigt att man börjar baka NU när man inte alls har så mycket tid som man hade innan barn. Knäppt! Jag har inte varit nåt fan av att baka tidigare men det är ju skoj;-)

Elliot gick omkring och jagade damm här förut, hihi så gullig! Ni vet när solen lyser in genom fönstren och det flyger lite damm i luften...det jagade han=) Asgarvade och tyckte det var jättekul.

Nä som ni har märkt så har jag inget vettigt att skriva om idag så här kommer lite bilder istället.











Nu tar vi helg!!
#1 - - Sofia:

Hej gumms,, ja vet att du alltid finns vid min sida,,, Du e en sann vän o jag e så glad att ja fått lära känna dig och nettan.. Ni e guld värd.. Bästa!!

Pussa lill snutten me.. Kramar från oss till er