jag ska måla hela världen

Grått, spöregn och måndag! Det kunde ju ha varit lite roligare eller hur?

Helgen har som vanligt rusat förbi och vi har fått mycket gjort.

I lördags åkte jag och Elliot till Tornby en snabb sväng, köpte ett par Nike skor till Elliots påskägg (han kan ju inte få godis;-), lite fina påskfjädrar i olika färger som jag ska pynta ett äppelträd med och sen vidare till Coop där vi köpte massa smågodis. Även om inte Elliot kan äta godis i påsk så kan ju hans mor och far göra det!!

I går bidde det Tornby igen. Först Ikano-huset och det var faktiskt inte så mycket folk som vi trott. I lördags var det fullständingt kaos!!
Vi köpte kalaskläder till Elliot, snygga jeans och en cool rutig skjorta från Cubus, inslagspapper, ballonger och såpbubblor. Det sistnämda ska användas vid 1-års fotograferingen som förhoppningsvis äger rum på lördag.
Det ska bli så kul=) Tänkte släpa med Hot Rod-bilen ner till studion oxå. Hoppas på fina bilder!
Sen gick vi över till Babyproffsen och kollade på vagn, Elliot provsatt några men det var så mycket folk och jättevarmt så vi blev inte så långvariga där.

Vi städade även i förrådet igår, bar ut vinterjackor och termobrallor och bar in vårjackor, bar upp alla bebisgrejer från förrådet till vinden osv. Nu kan man komma in i förrådet igen;-) 

I går kväll fick Elliot leka med fingerfärg för första gången själv=) Ja vi har ju gjort avtryck tidigare med fingerfärg men då har han inte fått LEKA men igår fick han röja fritt.

Tur att färgen är ofarlig och går bort jättelätt!








Detta kanske inte är något jag skulle rekommendera att göra varje kväll kanske;-)
Men det var skoj!

Jag försökte få ett vettigt hand och fot avtryck men det var inte det lättaste kan jag lova!
Det är ju sånt som är kul att spara tills dom blir äldre.


Snart är det Påsk och massor med mys är inbokat, filmkväll/försenat födelsedagsmys med tjejligan, middagar med både familj och vänner, fotografering och 1-års kalas!
Det ser vi fram emot. Jag har dock lagt ner Nalle Puh-tårts projektet men det blir en fin tårta ialla fall;-)
Och innan alla dessa festligheter så ska jag bli fin och vårig i håret, lääängtar!

I eftermiddag kommer Fia och Tuwis förbi och busar lite.

Hej så länge!