Läggdags

Ett litet snabbt inlägg innan läggdags.

I morgon drar vi till Göteborg, bara jag och Freddy.
Mamma ville gärna ha Elliot över natten och det erbjudandet antog vi:-)

Vi börjar shoppingen på en stor Outlet som ligger lite utanför stan.
Sen har vi bokat hotell mitt i city och ska antagligen äta på vår favvo-restaurnag Texas Longhorn som ligger jättenära hotellet, sen är det bio inplanerat.
Tyvärr har vi vädergudarna emot oss då det ska regna massor i morgon. På lördag lovar dom fint väder och då tar vi en tur på Lisseberg. Jag som älskar att åka som snabbaste åkturerna=) WIII!



Skönt att komma iväg lite även om det bara är över en natt. Vi kommer såklart sakna Elliot massor men han har det så skoj hos sin mormor så vi behöver inte oroa oss för honom.

Ja Ölands planerna blev till Göteborgs tripp som dessuton blev barnfri. Så det kan gå;-)
I morgon är även min sista dag som mammaledig! Helt otroligt ju, fattar inte att det är sant!!
Sen har jag semester till den 1 september då jag börjar jobba igen.

9 augusti börjar inskolningen och Elliot har fått en så fin ryggsäck, svart med gröna grodor på av sin mormor.
Under två veckors tid ska han vara hos sin dagmamma och skolas in. Freddy är ledig i tre veckor så efter dagmamman så ska vi hitta på massor skoj på dagarna. Ta vara på dom få dagar som är kvar på sommaren.
Söderköping och massor av glass är inbokat bl a.
Hoppas på fint väder!!



Nu ska jag packa klart och sen är det läggdags för mej, trött som vanligt!


God natt och trevlig helg på er!