27/7

I lördags var jag och mor i Ullared.
Vi kom fram strax innan kl 9 och åkte hem runt kl 16.
Båda två kom fram till att vi behöver minst en dag till där nere för att hinna med allt!
Mycket fina kläder och saker till hemmet bidde det. Skoj!!

Söndagen blev lugn, det regnade och regnade så vi gjorde som alla andra...drog in till Tornby;-)
Hittade två skohyllor på Jysk som vi satte upp i tvättstugan så nu är det lite ordning på skorna.
Sen åkte vi till Snoddas och åt lunch.

I går träffade vi Jenny och Julia på Ikano, tyvärr tycker inte småttingarna att det är så skoj med shopping och att sitta still i vagn längre stunder. Vi tog en lunch på Chili, inga barnstolar lediga. Det är en konst att med barn i knät skära upp mat, mata barn, äta själv och försöka se till att barnet inte vippar ut nåt glas eller liknande, PUH!!!
Men vi fixade det med:-) Trevligt hade vi ialla fall!
Nästa gång vi ses hoppas jag vädret är bättre så man kan va ute och busa!


I dag fyller min kära mor år och vi har precis kommit hem från en trevlig kväll med grill och fruktsallad.
Stort grattis till dej mamma!!


Mamma och Stefans nya katt, Lillis. Han var lite skeptisk till Elliot med skruvdragaren;-)

Kom fram kissen!

Bror, son, mor och Lillis.

Jag, födelsedagsbarnet och Elliot. Mysigt!

Precis innan vi skulle sätta oss ner för att äta så blev jag stucken av en jävla geting!! Morr vilket as.
Jag viftade bort den samtidigt som den stack så det blev inte så farligt men det gjorde ont ändå.
Mamma kom springande med Xylocain, haha tack mor!

Är riktigt trött ikväll så det blir nog att lägga sej tidigt, typ väldigt snart!

God natt!