Blir så trött!

I går kväll var det åter igen dags för magont och kräkningar.

Den där otäcka tryckande smärtan under revbenen dök upp runt kl: åtta igår.
Känns nästan som om nån drar åt ett bälte högt upp runt magen.
Jag gick och la mej kl: nio och mådde då så himla illa, efter en timme när smärtan var på topp blev det så dags att springa till toaletten och kräkas. Vad händer???
Mitt ansikte intog nån trendig nyans av ljusgrönt och jag frossade och kallsvettades.
Jag försökte somna men hade så ont och fick snällt krama toastolen en gång till.

Som ni alla vet så har det snöat i mängder så Freddy har jobbat jättemycket och inatt skulle han ut kl: 2. Med så kort varsel finns ingen som bara kan hoppa in så han var tvungen att åka iväg. Kändes sådär kan jag säga.
Freddy åkte väl runt halv två och jag lyckades väcka Elliot med mitt springade kl: 3. Stackarn!
En ny blöja och lite välling så somnade han om direkt som tur var för jag var inte med i matchen.

Lyckades sova ett par timmar efter en alvedon och ett glas samarin.

Idag när kroppen är helt tom och jag har druckit blåbärssoppa hela dagen så känns det bättre igen.
Vad är felet undrar man ju?
Hoppas att det inte är nåt allvarligt:-S Tankarna går direkt till en av mina bästa vänner som har en kronisk tarmsjukdom som konstaterades för ett litet tag sen men hon har haft problem i flera år.
Det måste verkligen vara tufft gumman! Man kan lixom inte fungera som vanligt om inte magen mår bra.

Jag har fått i mej en macka nu på kvällen men vågar inte äta nåt mer. Har jag blivit känslig mot nån mat som gör att det vänder sej i magen?
Jag ska snart gå och lägga mej och jag hoppas på att få sova inatt och att det är bättre imorn.
Är det inte bättre får det nog bli en sväng till vårdcentralen.

Jag fick ställa in en lunch med mor och bror på stan idag samt en fika hos Madde och Ante ikväll. Imorgon är det lunch på jobbet för att tacka av en som går i pension och på kvällen smyckesparty hos Fia och så har vi ju oxå min och mors tripp till Ullared på lördag. Jaja vi får se hur mycket jag orkar med, det blir ju fler gånger annars men det känns ju trist att lämna återbud.

Nä ni, mitt humör är inte på topp och ni ska inte behöva läsa mer om mitt elände så jag avslutar för kvällen.


God natt på er!

#1 - - Sofia:

Gummsan, ja lite verkligen me dig,,, Usch vet som sagt hur jobbigt det e.. Men kan nästan lova att det inte är nått sådant som ja har.. Eller hoppas högt iaf!!!! E det nått så vet du vart vi finns.. tveka inte!!! Krama om familjen hårt..



Puss & Kram från oss

#2 - - Mojje:

Kolla med mjölk och gluten, jag har ju båda plus kronisk tarmsjukdom. Hoppas verkligen inte d e nåt av d. Krams