kritter

Vi köpte en säng till Elliot för några dagar sen, en "riktig" junior säng.
Spjälsängen åkte ut och Elliot gillade sin nya säng skarpt.
Han somnar som en stock som vanligt och sover bättre i denna än i spjälsängen!
Vi kanske skulle bytt ännu tidigare;-)



 

Det känns väldigt märkligt att sonen ligger där inne i sitt lilla rum och kan gå upp och ner ur sänger som han vill. Stoooor kille! Än så länge sitter han kvar och ropar på sin mor och far på morgonen;-)


Vår lilla digatalkamera sjunger på sista versen verkar det som av bilderna att dömma.
En del blir randiga, andra suddiga och även lila/rosa. Skoj!
Dagens utelek fotades men som sagt bildkvaliteten blev urdålig.





Nej jag har alltså inte lekt i photoshop=S

Så synd, en liten digitalkamera är ju så smidigt att ha med när man inte tar med systemkameran.
Dags att köpa en ny kamera eller kanske en ny mobil med vettig kamera i.

I morgon ska det fixas lite smått inför fredagens firande, bubbel och raketer mm.
Men allra först startar jag min dag hos tandläkaren!! Fy säger jag bara!
Tur då att jag på eftermiddagen ska träffa tjejorna på stan för en mysfika. Då blir man alltid på bra humör;-)


Goder kväll!