ny hårfärg=)

Min sista lediga vecka är nästan över (ja helgen är ju kvar;-).

Nästa vecka börjar allvaret på riktigt. På onsdag börjar jag jobba igen.
Det känns som om det blir svårt att ställa om hjärnan från blöjbyten och välling till jobb igen.
Hmm känner mej rätt puckad om jag ska vara ärlig, haha! Vi får hoppas att det går bra.
Ni kollegor får ha lite tålamod med mej i början, var snäääälla=)

Ny garderob inför hösten och jobbet är inhandlad, mycket trevligt.
Tänk att det kan vara så lätt att sätta sprätt på sin lön direkt!
Ta bara dagens inköp...en liten bärbar dvd (väldigt nödvändigt;-) till Elliot i bilen, hårfön, lite kläder och till sist en hår-make over.
Bidde chokladbrunt med "dålda" slingor i en något ljusare, lite guldig nyans och så lite toppning.
Jag vill ju att håret ska växa och bli så långt som möljligt tills jag ska vara tärna och få en fiiin uppsättning.

Veckan har rullat på fort som vanligt, Elliot har varit hos dagmamman mån, tis och idag.
Det går jättebra! Skönt att veta att han har det skoj och trivs.

I går var vi lediga från dagmamman och åkte till ikano för att shoppa loss.
Det blev lite kläder och en mysig mor-&-son lunch.
Sen tyckte Elliot att det var så himla trist att shoppa loss med morsan och sitta still i vagnen så vi begav oss hem för att vila istället;-)

Skönt med fredag imorgon. Det är Ljungsbro marken fre-lör och vi går väl ner en sväng på lördag.
Det är ju tradition=) Tänkte kolla om det finns någon liten karusell som Elliot kan åka och så brukar vi köpa saltgurka och kokosbollar.
Annars blir helgen väldigt lugn och mysig. 

Sambon kör på Crosstrainern nu och snart är det min tur. Efter svettpasset blir det lite melon och film.





Jag kan inte fatta att min lilla bebis har blivit så stor!! Ja ja jag tjatar;-)

Bye så länge!