lördag

Ett litet snabbt inlägg.

Grabbarna tog en promenad ner till affären och jag ska städa lite och ta en dusch.
I kväll kommer Fia, Mogge och Tuwis hit på middag. Mysigt!

Inskolningen är över och det har gått utmärkt. Elliot har så skoj och vill inte åka hem när vi kommer.
Han har fullt upp med alla barn och leksaker:)
Jag börjar ju inte jobba förns 1 sep så nästa vecka ska han gå några dagar för att inte "tappa" kontakten i en vecka. Det blir bra. Känns som vi är redo för vårt nya liv. Agneta, dagmamman är jättesnäll och om det blir problem med tider är det bara att ringa. Mycket bra!

Inbjudningarna till bröllop duggar tätt. Nu är vi bjudna på 5!!!! bröllop inóm ett år.
Ett i sep, ett i okt, ett i dec, ett i maj och ett i aug. Jösses så skoj!
En möhippa är avklarad, 4 kvar;-) 

Min Crosstrainer är på plats och den är riktigt effektiv. Jag blir helt slut;-)
Det är bara att köra hårt så kanske det ger lite resultat.


Min stora kille.






Nej nu måste jag sätta fart här hemma innan killarna kommer hem igen.

Trevlig helg!
#1 - - sofia:

Tack för en jätte mysig kväll, med super god mat och alltid lika trevligt sällskap.. såklart med dom bästa.. :D



Kramar