steg!

Stegräknaren sitter på hela dagarna, eller ja tills jag slänger mej i soffan på kvällen;-)

Inte nöjd med dagens antal steg men jag får skylla på vädret. Regn och rusk! Jag tar igen det imorgon.

Elliot har fått feber stackarn. Jag tyckte att han va lite varm i morse, men pigg och glad är han ialla fall eller
nu sover han som en stock men när han var vaken var han pigg och glad.

Vi har varit på jobbet idag och lämnat semesteransökan och ett datum när jag ska komma tillbaka.
Ja det är blandade känslor kan jag lova. Kul att vara tillbaka men värdelöst att lämna Elliot hela dagarna.
Det kommer ta ettt tag att inse fakta och komma in i jobbet med det ska nog gå bra.
Min hjärna har skrumpnat till en liten ärta och därinne rör sej bara barn,blöjor,mat m m ;-)

På vägen hem från jobbet stannade vi på systemet. En avdankad småbarns morsa känner man sej som ibland men inte på systemet...nej där får jag alltid visa leg och jag intalar mej själv att jag måste se ut som en ung 18-åring,haha!! Vi ska till Mogge, Fia och Tuwa på Valborg och då tänkte jag och Fia dricka lite vitt vin och Bacardi Mango. Mogge ska få några öl oxå;-) Freddan får köra, men det gör honom inget.
Vi får se om vi går och tittar på brasan i Tallboda, det beror på barnen och sovtiderna.
Förra året var Elliot bara några veckor, typ en månad och då var vi vid brasan. Jättemysigt!
En liten tradition kanske? Ser fram emot fredagen!

Här kommer lite bilder.



Spelar piano



Leker med bilen.



Buse



Ute och knallar i Foppa tofflorna.



På med solhatt.



Spanar´n.



Nu väntar soffan och ananasen på mej=)

God kväll!
#1 - - Sofie:

Han har alltid så fina kläder Elliot, coola kepan idag på jobbet också :) Vi tänker nog lika rätt ofta du och jag, kram