Pink & rock n roll

Jag har ju som sagt en liten dansande kille här hemma.
Han diggar loss till allt nu för tiden=)
Min favoriter när jag var liten var The Pinks och självklart älskar Elliot dom oxå.

Nu kör vi på högsta volym!! Är ni med??




Ja det var tider det!!

Vi hämtade Elliot igår efter lunch hos mormor och Stefan. Han ville väl knappt åka därifrån;-)
Känns skönt att ha honom hemma igen, allt är som vanligt.
Vad gjorde vi innan 4/4 kan man ju fråga sej. Kommer knappt ihåg hur livet var innan. Gud så konstigt!

Vi tävlar med jobbet i Korpens steg-tävling så vi har fått små stegräknare och tävlingen börjar imorgon dvs att mitt nya liv börjar imorgon. Långpromenad med Elliot på dagarna och jogg på kvällarna. Vi får se hur det går:-S
Tävlingen håller på till 6 juni, håller man i så länge borde jag ha gått ner alla kilo jag vill gå ner. Låter bra!!
Jag testade räknaren förut på promenaden och den funkade utmärkt.

Nu vilar Elliot och jag tror jag ska sätta mej i solen en stund.

En ny choklad från Marabou har kommit som jag tycker ni ska testa, Polka! Jag gillar inte choklad så mycket men denna var riktigt smarrig.



Jag tror jag tar med några rutor ut i solen;-)


Hej svejs!