Storm & sol?

Hej på er!

Jag visste inte säkert om jag skulle få nån utbetalning från Försäkringskassan denna månad men det fick jag!
Härligt! Har ju varit massa strul eftersom det både har varit sjukpenning, tillfälliga föräldrardagar och nu den riktiga föräldrarpenningen.
Så bra då tänkte ja tills jag börjad läsa beskedet som kom i brevlådan...3500 kr för 27 dagar?????
WHAT! Hur trött kan man bli? O vad måste jag göra då? Jo jag måste ringa till deras förbannande kundtjänst!
Plats 180 i kön. Dom har visst missat ett litet kryss i nån ruta o fixar detta genast.
Som sagt...trött blir man!

Ja det var dagens utbrott.

Igår var jag, faster Anna och lilla Elliot i Mjölby och hälsade på Kristin och Alvin. Mycket trevligt! Roligt att få se deras hus.
Alvin hade blivit jättestor. Glömde ju kameran! Typiskt.

Inatt har Elliot varit världens piggaste bebis och vägrat somna. Så mor och bebis har varit vakna större delen av natten.
Matat, bytt blöja, lagt honom i vaggan, matat igen, lagt honom i sängen, matat lite till, bytt en till blöja och till slut somnade han i sin bilbarnstol. Sen kunde vi sova typ tre timmar båda två :-s Jag kan säga att jag inte gillar nätter nu mera. Man vet aldrig hur det blir. Men det är väl charmen med bebisar. Det är mister Elliot som styr här hemma!!

Nu ska vi hämta pizza och bara ta det lugnt ikväll. Hoppas lillen behagar sova inatt;-)

Vi höres!