Frihet!!

Jepp...även idag blev vi utsläppta i frihet efter sjukhusbesöket.
Idag såg alla prover bra ut och det är väl resultatet av att jag vilat massor.
Bäst att lyssna på doktorn och det verkar ju funka. Var ju lite nervös så klart, vill inte bli inlagd.
En ny tid är inbokad på onsdag så det är nästan en vecka utan några kontroller alls!! Känns som en lättnad.
Ska bara ta det lugnt och verkligen försöka få så bra värden varje gång som möjligt.

En sak som är bra med hela eländet är att det blir lite som terapi för mej. Jag hatar ju sjukhus och nålar bl a.
Nu känns det ganska bra, vi har träffat många i personalen och alla är jättegulliga, vi vet vart allt finns och hur det ser ut.
När dom ska sticka mej så lägger ja mej bara och tittar åt ett annat håll så går det bra!

Ni är så gulliga som skriver uppmuntrande saker, blir jätteglad! Tur att jag har er;-)
O Marie...kul att prata med dej igår, det var ju länge sen. Men nu är det inte långt kvar tills vi ses. Så skoj!!
Tur att det finns telefoner och datorer;-) o tv!!

Nu blir det film. Ikväll måste jag se "Monstret"- Josef Fritzl kl 21. Vilket as!!



Magen i vecka 35.
#1 - - Sofia:

ååå va skönt gumman, att allt är bra nu.. Men vila som sagt... ååå magen är ju sååå fin.. :) Ha det toppen hälsa karln så ses vi på lördag... Kramar

#2 - - Kikki:

Hej gumz!!



Har följt dig på bloggen och blev ju super orolig,, tur att det går åt rätt håll!! Dags att ses snart! Bjyn var nere på jobbet, kände knappt igen honom med hans 87 kg, Så jäkla fin i kroppen, träffa även hans brutta,, TREVLIG TJEJ! Kan ju höras till helgen, nu ska jag ut och köra bil i skit väder!



Kramar

#3 - - Kristin Strand:

Hejsan!

Så tråkigt att du drabbats av havandeskapsförgiftning. Jag hade tänkt att du skulle komma hit och hälsa på någon dag men då är det kanske bäst att du vilar ordentligt så att det inte blir några konstigheter med lillen och dig. Iaf...tänker på dig och hoppas att allt går bra! (Det är jag säker på att det gör...)

Kram!