Babyboom

Idag fick jag glada nyheter! Min gamla killkompis ska bli pappa!
Ja...det är ju förstås jätteroligt men ännu roligare är det för att dom har haft lite problem på vägen.
Dom har försökt länge och till sist så tog dom hjälp av Karolinakliniken.
Första försöket fungerade inte, jätte trist och han var så klart ledsen och deppig över det.
MEN det andra försöket gick dessto bättre, dubbelt så bra skulle man kunna säga;-)
Det blir TVILLINGAR!! Sååå roligt, han var lite chockad minst sagt. Dubblet av allt! Nu skulle han sälja bilen och köpa kombi och det går nog åt!
Hoppas att allt går som det ska nu! Detta är dom verkligen värda.

På jobbet har det varit väldigt tomt utan Sofie och Naddie. Skönt att ni är tillbaka imorn så det blir lite ordning på stället;-)
Vi har lekt lite inredare idag och kollat färger till våra nya lokaler. Blir nog jätte fint tror jag.

Jaha....annars rullar allt på i lagom takt. Lite lånsamt ibland. Men jag är redan i vecka 27 så det händer ju lite.
Magen växer och säkert hela jag oxå:-) Halsbränna och lite ryggont men annars ska jag inte klaga.
Rennie (tabletter för halsbränna) är jättebra. Märklig känsla det där med halsbränna, går inte riktigt att beskriva men det är inte så skoj.

Nej nu börjar snart "unga mödrar" och gud nåde om jag missar nån sekund:-) Efter blir det ett bad. Och sen är nog klockan dags för att bädda ner sej i sängen! Låter som en plan.

Kram och god natt på er!
#1 - - Frida och Pricken:

Hittade hit genom Sofia.



Grattis till det lilla livet i magen! Underbart!



Fint namn du har förresten, Annie heter min dotter i andranamn!