Junior

Dags för uppdatering.

Idag har vi köpt en bilbarnstol av Linda och Danne. Mycket bra pris för en nästan ny stol. Precis en sån vi ville ha!
Tur att man har snälla vänner!
Nästa köp blir en spjälsäng och sen är det bara för Liten att komma:-) Eller...lite tidigt kanske. Vi väntar några veckor till tycker jag.

Annars inget nytt. Väldigt lugnt på jobbet just nu. Jag är trött, sover inte så bra på nätterna. Men man får väl skylla sej själv när man hinkar i sej massa vatten hela dagen, kvällen och natten:-) Törstig!

Liten har ialla fall vänt på sej för typ två veckor sen och det känns i revbenen när han sparkar kan ja lova.
Igår på jobbet hade jag mitt id-kort runt halsen hängandes på magen och då buffade han på det! Hihi jag såg hur det guppade till tre gånger! Lite gulligt.

Freddy har fixat vår nya garderob med inredning idag. Hyllor, trådbackar och en stång. Så nu är det bara att flytta alla kläder och göra plats för Elliots. Börjar bli en tapper liten samling. Hoppas man hinner använda dom, växer ju fort dom små liven!

Nu ska jag försöka bjuda på ett litet 4-d klipp från ultraljudet. Får se om jag lyckas. Han hjäspar;-)


Nu är det soffan som gäller. Bra tv-kväll! Halv åtta hos mig, Semestersvenskar och sen Efterlyst.

Trevlig kväll!