Gemenskap

Känns trevligt att komma in i bloggfamiljen. Lite sent kan tyckas men bättre sent än aldrig! Sen om jag har nåt vettigt att skriva om det är ju en annan sak :-)

Julen har varit jätte mysig! Jag har varit lite sjuker tyvärr så vissa dagar har varit väldigt hängiga.
Mycket fina julklappar, alla användbara. Fick en jätte fin dammsugare av mor som jag gillar jätte mycket.
Annars blev det förstås lite bebisprylar, jättesöta! Konstigt bara att tänka att det ska vara en liten miniperson i dom där kläderna sen! Fick en fin och bra babysitter av faster Anna. Här kommer lite bilder. Finns så mycket fint att köpa, svårt att inte handla ihjäl sig redan nu. Nalle Puh-stassen köpte jag & Freddy , passar jätte bra till tossorna jag fick av lillebror i julklapp.

Julfirande hemma hos oss.

Tack för alla fina julklappar!!
#1 - - Sofie:

Är det Paris-Puh som fick vara med på bilden? Jag gillar grod-outfiten :)

#2 - - Sofia:

Hallå gumman.. Va skoj att du har skaffat blogg,, ännu en blogg att läsa innan läggdax.. Nää ta med eget dricka.. Har pepsi hemma och det funkar för dig..!! Ska bli skoj imorrn.. Kram kram

#3 - - Anna:

Hej! Kul med blogg så man får en inblick in vad som händer på Sobelstigen :) Kristin och jag pratade om att ses torsdag eller fredag, vore kul om du också hade tid då. Vi hörs av ang det! Kram Anna